שירות ויפ נתבג

    יש דברים ששווה לשלם עליהם קצת יותר. אם אתם נוסעים בנסיעה דחופה ואתם לא רוצים לפספס את הטיסה בשל לוח זמנים צפוף, אם אתם מגיעים עם כל המשפחה ולא מעוניינים להמתין עם הילדים בדרך לבדיקת הדרכונים, יש לנו את הפתרון עבורכם. בעבר, שירות כזה היה רלוונטי למתי מעט, אבל היום, מדובר על שירות פופולארי, אשר וודאי יכול להתאים גם עבורכם. מי שמעוניין לקצר את התורים באופן משמעותי, להמתין בטרקלין ההמתנה המפנק של חברת 'דן', יגלה מהר מאוד כי אנחנו אלו שיכולים להעניק לכם את השירות שאתם צריכים בדיוק.

    מה כולל השירות ומה חשוב לדעת מראש

    בגדול, התפקיד שלנו במתן שירות VIP, הוא להתאים לכל קבוצה ולכל לקוח, את הדיילת המתאימה בדרך ליציאה מהארץ. אותנו תפגשו באולם הכניסה, מכאן ניקח את המזוודות שלכם, נעבור אתכם את סדרת הבדיקות הקבועה בתהליך קצר יותר באופן משמעותי. מכאן, אנחנו נלך אתכם עד לטרקלין מפנק בתחומי הטרמינל, כך שתוכלו לנוח בכיף בזמן שאתם מחכים לעליה למטוס.

    חשוב לשים לב לפרטים הבאים ולעדכן אותנו מראש:

    1. אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים או מטען עודף: על מנת שנוכל להיערך בהתאם.
    2. אם יש בקבוצה מי שסובל ממוגבלות פיזית: מה שיאפשר לנו לקצר את תהליך העליה למטוס בעוד כמה דקות וכמובן, כך נוכל להתאים את השירות שלנו באופן מלא.
    3. אם יש מגבלה כזו או אחרת בלוח הזמנים: ככל שנהיה בקיאים בפרטי הטיסה שלכם ובנתונים השונים, כך נצליח להיערך בהתאם.

    כמה מילים על החברה ועל אנשי הצוות

    החברה שלנו, LR VIP SERVICES & CONCIERGE היא חברה ביטחונית אשר נוסדה במקור על ידי מר ישי בובליל. לאורך השנים, החברה עסקה במתן שירותי אבטחה לאישים מפורסמים בארץ ובעולם. השירותים של החברה כוללים גם שירותי מערך אבטחה כאלו ואחרים ובשנים האחרונות, אנחנו מתמקדים במתן סיוע לאלו המעוניינים לעבור את זמן השהות בנתבג נעים ונוח יותר.

    העובדים שלנו נבחרים בקפידה ואנחנו עושים כל מאמץ כדי לספק ללקוחות שלנו חוויה נעימה באופן מלא. אם אתם מחפשים שירות VIP, אנחנו כאן כדי לספק לכם את השירות הזה.

    שירות VIP נתבג

    איזה כיף היה לו היינו יכולים לעלות על מטוס כמו היינו עולים על אוטובוס או מונית. הרי בסך הכל אנחנו מדברים על כלי תחבורה שתפקידו אחד, להעביר אותנו מתחנה אחת לאחרת. אבל, מדינת ישראל במיוחד וכמובן, בשאר מדינות העולם, סדרי האבטחה הנוקשים נועדו בסופו של דבר, לשמור על הנוסעים ולהגן עליהם. אם אתם חוששים מהתורים הארוכים בנמל התעופה, יש לנו פתרון עבורכם. שירות VIP בנתבג. כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים כדי לצאת לחופשה בתחושה טובה, בלי הצל הכבד של סדרי הבטחון הנוקשים והטורדניים בנמל התעופה בן גוריון.

    מה תוכלו למצוא אצלנו בשירות

    אנחנו רוצים להדגיש כי שירות ה-VIP מתאים לכולם. זה לא משנה אם אתם סובלים ממוגבלות כזו או אחרת ורוצים להימנע מהטורח שבהמתנה הארוכה בתורים שאינם נגמרים, בין אם אתם בעלי משפחות ולא רוצים להעמיד את הילדים בסיטואציה לא נוחה, אם אתם בעלי עסקים להם לוח זמנים צפוף ועוד, שירות ה-VIP יכול להיות רלוונטי גם עבורכם.

    אצלנו תקבלו שירות מקצועי מהרגע בו תעמדו באולם הכניסה לשדה ועד לעליה למטוס. השירות כולל קיצור משמעותי של התור בבדיקה הבטחונית כמו גם בדרך לביצוע 'צ'ק אין'. בנוסף, אנחנו מקפידים לשמור על מתן שירות דיסקרטי, אדיב ומיומן. משום שהלקוחות שלנו הם לא פעם בכירים במשק הישראלי ואנשים מפורסמים מכל רחבי העולם, פיתחנו את הכישורים הדרושים למי שעובדים בכל יום, עם מי שיודעים לדרוש שירות מצויין.

    עכשיו זה הזמן לנסוע בלי כל חשש

    אתם לא צריכים עוד לעבוד קשה בדרך היציאה מהארץ. אם אתם בדרך לחופשה מפנקת או אם אתם פשוט רוצים להפוך את תהליך היציאה מהארץ הרבה יותר פשוט, דברו איתנו, LR VIP SERVICES & CONCIERGE. אנחנו נשמח לשוחח אתכם בכל שעה, להבין את הצרכים שלכם מקרוב וכמובן, לבנות תוכנית ייעודית לנסיעה שלכם.

    יש מי שרואים בשירות שלנו משהו פשוט, אנחנו רואים בעבודה שלנו אתגר של ממש. חשוב לנו להצליח לספק לכל לקוח חוויה שאי אפשר יהיה לעמוד בפניה. ממתינים לשוחח אתכם ממש עכשיו.

    שירות וי אי פי נתבג

    הזמן שלכם שווה, את זה אנחנו אומרים לכם בתור מי שעובדים בניסיון לשפר את חוויית העליה למטוס של אינספור לקוחות. חברת LR VIP SERVICES & CONCIERGE נוסדה בתחילה בתור חברת אבטחה לבכירים במשק הישראלי ואישים מפורסמים בעולם כולו. לאורך הזמן, פיתחנו חבילת שירות מיוחדת, עבור מי שרוצים להפוך את זמן ההמתנה בנתבג הרבה יותר קצר. שירות וי אי פי בנתבג, כולל ליווי צמוד בכל התחנות בדרך לעליה למטוס. החל מעמדת הצ'ק אין ועד לבידוק הבטחוני, בדיקת המטען הידני, ביקורת הגבולות ועד לעליה למטוס עצמו. התפקיד שלנו הוא פשוט להיות מי שמצליחים להפוך את כל חווית ההמתנה בנתבג הרבה יותר נעימה.

    בטרקלין ההמתנה אפשר למצוא הכל

    אתם טסים לחופשה מפנקת או פגישת עסקים, יש לכם מה לעשות אנחנו יכולים להניח. בין אם אתם רוצים לבלות את זמן ההמתנה לטיסה בעבודה דרך המחשב האישי ובין אם אתם מתכננים לשבת ביחד עם הילדים ולבלות איתם בשקט, הטרקלין שלנו מיועד לכם. שם תמצאו הכל. משהו לשתות, נשנושים לדרך וכל מה שצריך כדי לנוח רגע לפני שיוצאים מהארץ. חשוב לנו לתת ללקוח חוויה מלאה, כזו שתחליף את דרך החתחתים המוכרת לאלו המעוניינים פשוט לקחת טיסה ולצאת מישראל במהירות.

    כמה מילים על הצוות המקצועי שלנו

    לאורך שנות העבודה למדנו כי אין תחליף ליחס אישי של איש שירות מקצועי. בדיוק בגלל זה אנחנו עושים הכל כדי לבחור בפינצטה דיילות ודיילים מנוסים ומוכשרים. עכשיו אתם יודעים כי יש לכם כתובת לכל שאלה ובכל בעיה. אתם לא צריכים עוד לנסות למצוא את המסלול הקצר ביותר לבידוק הבטחוני, אנחנו נעשה את העבודה בשבילכם.

    האם אפשר ליהנות משירות מיידי? התשובה היא כן

    כמובן, תמיד נשמח לתאם את הפרטים עם הלקוח מספר ימים לפני ההגעה לשדה. אבל גם אם אתם נאלצים לטוס במפתיע, אנחנו נשמח לסייע לכם באופן מיידי. בשביל זה אנחנו נשארים זמינים עבור הלקוחות שלנו מסביב לשעון, בטלפון ודרך אתר האינטרנט.

    אז למה אתם מחכים? עכשיו זה הזמן להזמין שירותי וי אי פי נתבג.

    מעוניינים בשירות? השאירו פרטים כאן



      להזמנת שירות VIP

      מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

        מבין לקוחותינו:

        מועדון הכדורסל מכבי תל אביב

        מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ( ליווי הקבוצה בחו"ל )

        אלביט – ליווי ואבטחת משלחות בחו"ל.

        אבטחת משלחות בכירי ומנהלי הבורסה הגרמנית

        Mayor  Rudy  Giuliani

        MOSCHINO

        PAUL  ANKA

        sir.  TOM JONES

        JULIO IGLESIAS

        ENRICO MASIAS

        LADY  GAGA

        TARA  RAID

        SCORPIONS

        LEONARDO  DI  CAPRIO

        50 CENT

        DALAI   LAMA

        RICHARD  GERE

        THE BLACK EYED PEASPINK

        SEAN   KINGSRON

        MAGADETH

        ENRIQUE   IGLESIAS

        ROBERTO CAVALLI

        ALANIS MORISsette

        PHIL COLINS

        PAUL ANKA

        ROBBIE  WILLIAMS

        BON JOVI

        ALICE   COOPER

        QUEEN

        ADAM  LAMBERT
        SIA
        LALIJUSTIN BIBER
        AEROSMITH
        GUNS & ROSES

        נתבג שירות VIP

        אף אחד לא אוהב להמתין בתור ארוך ולבלות שעות רבות בנמל התעופה רגע לפני היציאה לחופשה מפנקת ביעד נחשק. אבל לצערנו, בישראל, ישנם מבלים רבים ונמל תעופה קטן מכדי לתת מענה לכל האנשים הללו. זה לא משנה מדוע אתם מחפשים נתבג שירות VIP, העיקר הוא שכעת, מצאתם את האנשים המתאים להעניק לכם את השירות הזה. אצלנו תהנו מתהליך קצר באופן משמעותי, המותאם לצרכים שלכם באופן מלא, כאשר כל שעליכם לעשות הוא לסמוך על הדיילת מטעמנו שתעביר אתכם את דרך היסורים בקלות ובנוחות, עד שתתמקמו בטרקלין של חברת 'דן'. רוצים לשמוע עוד על השירות? אנחנו כאן כדי להסביר הכל.

        מה היתרונות שלנו במתן השירות

        1. ניסיון: החברה שלנו, עוד לפני שעסקה במתן נתבג שירות VIP, עסקה במתן שירותי אבטחה מתקדמים לאישים מפורסמים בארץ ובכל העולם. הניסיון שלנו הוא זה שאפשר לנו להכיר מקרוב את צורת העבודה עם לקוחות מנוסים, כאלו היודעים לדרוש שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות.
        2. צוות מצויין ואקסלוסיבי: בסוף, יותר מהכל, שירות מצויין זה הפרט המשמעותי ביותר. בתור לקוחות, אתם רוצים להיות בטוחים כי הכסף שלכם מאפשר לכם ליהנות משירות של צוות מקצועי ומיומן. לכן, אנחנו עושים מאמצים משמעותיים בשביל לבחור רק את הדיילות והדיילים המנוסים והמוכשרים ביותר.
        3. כי אנחנו יודעים איך להתאים את השירות לצרכים של הלקוח: בין אם אתם מגיעים בתור משפחה עם ילדים ובין אם אנחנו מדברים על צוות מקצועי של חברה מובילה במשק הישראלי, אנחנו כאן כדי לעבור על כל הפרטים הקטנים ועל מנת שנוכל לוודא כי שום דבר לא 'נופל בין הכיסאות'.

        אנחנו זמינים עבורכם מסביב לשעון

        גם אם אתם מקבלים התראה קצרה ואתם מחפשים נתבג שירות VIP מהרגע להרגע וגם אם מדובר על נסיעה אשר מועדה נקבע כבר לפני חודשים, אנחנו מקפידים להישאר זמינים עבורכם כל הזמן. חברת LR VIP SERVICES & CONCIERGE היא חברה מקצועית ומסודרת, אשר נוסדה על ידי שי בובליל, מי שלאורך שנים עסק באבטחת אישים בכירים ומי שיש לו היכרות מעמיקה עם סדרי האבטחה בנתבג. לכל שאלה, אנחנו ממתינים לכם עכשיו.

        קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
        הזמינו שירותי VIP ✈️
        הזמינו שירות נתב"ג VIP 👨‍✈️
        שלום!
        כאן LR שירותי אח"מ VIP נתב"ג ✈️👨‍✈️
        איך אפשר לעזור?