קיצור תורים בנתבג

    כל מי שתמיד חשש מהתור הארוך בשדה ומעודף הזמן שצריך לקחת לפני העליה למטוס, אנחנו כאן כדי לספר לכם כי זה ממש לא חייב להיות כך. קיצור תורים בנתבג זה השם השני שלנו וזה בדיוק מה שאנחנו יכולים להציע לכם היום. אם אתם מחפשים איך להפוך את תהליך היציאה מהארץ הרבה יותר נגיש, נוח והרבה פחות מסורבל ומאתגר, אנחנו פה בשביל לתת לכם את הכלים לעשות זאת בלי שום מאמץ. כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך ועל השירות וכמובן, רשימה מעודכנת של הפרטים אותם חשוב לשאת בתיק היד, תמצאו ממש כאן.

    מה אתם צריכים לדעת על השירות שלנו

    מהרגע בו אנחנו סוגרים אתכם את הפרטים, הרי שאנחנו ממתינים לכם באולם הכניסה לשדה כדי לתת לכם שירות מצויין, מהרגע הראשון ועד לעליה למטוס. הדייל או הדיילת אשר ילוו אתכם בתהליך, הם מי שהוכשרו על ידינו ומי שיש להם את המיומנות הנדרשת לצורך כך. חשוב לציין כי בעת ההמתנה לעליה למטוס, אחרי שנטפל בהליך הבירוקרטי, תוכלו לבלות בטרקלין ההמתנה של חברת 'דן'. הטרקלין מצוייד באוכל ושתייה ויש בו כל מה שצריך כדי להפוך את שעות ההמתנה הרבה יותר נוחות ונעימות.

    אתם כבר לא צריכים לעבוד קשה כל כך

    הטסים לחוץ לארץ מישראל הופכים רבים יותר ויותר בכל שנה. אנחנו כאן כדי שאתם לא תדרשו עוד לעבוד כל כך קשה. התפקיד שלנו זה להפוך את החוויה של המעבר בנתבג הרבה יותר פשוטה וקלה. לכן, אנחנו לא רואים בשירות שלנו רק תהליך של קיצור תורים נתבג, אלא, אנחנו כאן כדי שתהיה לכם כתובת לכל שאלה.

    כמה מילים עלינו ועל החברה

    חברת LR VIP SERVICES & CONCIERGE היא בראש ובראשונה חברת אבטחה המנוסה באבטחה של אישים בכירים. בהמשך, מתוך הניסיון שלנו, פתחנו שירות מקצועי לליווי הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון. משום שהעובדים שלנו לא פעם עובדים עם אנשי מפתח במשק הישראלי ובעולם כולו, הרי שיש להם את המיומנות לתת שירות מושלם לכל לקוח, בכל פעם מחדש.

    מעבר מהיר נתבג

    לצערנו, מדינת ישראל עדיין לא השכילה לבנות מערכת שתאפשר למאות אלפי הטסים מישראל ליהנות ממעבר מהיר ופשוט בבידוק הבטחוני עד ליציאה מהארץ. מעבר מהיר בנתבג הוא משהו שלעיתים, אי אפשר בלעדיו. אם אתם מגיעים לפגישות עסקים בחוץ לארץ ואם אתם יוצאים לחופשה משפחתית עם כל בני המשפחה, הרי שאתם לא חייבים על פי חוק להתמודד בדרך היסורים בדרך ליציאה מהארץ, קיימת האפשרות להפוך את המסע הזה הרבה יותר פשוט ונעים. כל מה שרציתם לדעת על השירות ויותר, תמצאו כאן.

    אתם רק צריכים לארוז מזוודה

    הכי חשוב, לפני שאנחנו מגיעים לתפקיד שלנו, זה לעבור על הפרטים הקטנים. אל תשכחו לערוך רשימה מסודרת ולארוז את התיק בקפידה. הקפידו כמובן, להביא תיק קטן לעליה למטוס. הכניסו בפנים את המחשב האישי, מטען, מברשת שיניים אם הטיסה עומדת להיות ארוכה וכן הלאה. עכשיו, אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו ניפגש אתכם בכניסה לנתבג ונעבור במהירות על מתחם הצ'ק אין, על הבידוק הבטחוני וכן הלאה. העיקר להוביל אתכם במהירות לבילוי קצר בדיוטי פרי או אם תעדיפו, לטרקלין המפנק שלנו הממוקם בנמל התעופה עצמו.

    למה השירות הזה כל כך משתלם

    1. כי הוא משפר את חווית הטיסה בעשרות מונים: אין שום סיבה לסחוב אינספור מזוודות וילדים בוכים על הידיים, אפשר פשוט להחליק על המסלול המהיר ולצאת לדרך בקלות.
    2. כי ככה אתם מרוויחים עוד זמן פנוי: בעולם בו הזמן שווה כסף, אין שום סיבה לבזבז אותו על המתנה ארוכה בנמל התעופה לשוא.
    3. כי אנחנו בוחרים צוות מקצועי ומנוסה: עבורינו, מעבר מהיר זה ממש לא רק שירות של קיצור תורים. העבודה שלנו היא לספק ללקוחות שלנו חוויה מלאה, אשר תאפשר להם ליהנות מכל השלבים בדרך לחופשה המיוחלת. אנחנו מאמינים כי החופשה יכולה להתחיל כבר בארץ.

    איך אנחנו רואים את העבודה שלנו

    בתור מי שהתחילו במתן ליווי ואבטחה לאנשים מפורסמים בארץ ובעולם, בחברת LR VIP SERVICES & CONCIERGE תמצאו רק אנשי מקצוע מצויינים ומנוסים. אנחנו כאן כדי לתת שירות מושלם לכל לקוח. דברו איתנו עכשיו.

    מעוניינים בשירות? השאירו פרטים כאן



      להזמנת שירות VIP

      מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

        מבין לקוחותינו:

        מועדון הכדורסל מכבי תל אביב

        מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ( ליווי הקבוצה בחו"ל )

        אלביט – ליווי ואבטחת משלחות בחו"ל.

        אבטחת משלחות בכירי ומנהלי הבורסה הגרמנית

        Mayor  Rudy  Giuliani

        MOSCHINO

        PAUL  ANKA

        sir.  TOM JONES

        JULIO IGLESIAS

        ENRICO MASIAS

        LADY  GAGA

        TARA  RAID

        SCORPIONS

        LEONARDO  DI  CAPRIO

        50 CENT

        DALAI   LAMA

        RICHARD  GERE

        THE BLACK EYED PEASPINK

        SEAN   KINGSRON

        MAGADETH

        ENRIQUE   IGLESIAS

        ROBERTO CAVALLI

        ALANIS MORISsette

        PHIL COLINS

        PAUL ANKA

        ROBBIE  WILLIAMS

        BON JOVI

        ALICE   COOPER

        QUEEN

        ADAM  LAMBERT
        SIA
        LALIJUSTIN BIBER
        AEROSMITH
        GUNS & ROSES

        נתבג שירות VIP

        אף אחד לא אוהב להמתין בתור ארוך ולבלות שעות רבות בנמל התעופה רגע לפני היציאה לחופשה מפנקת ביעד נחשק. אבל לצערנו, בישראל, ישנם מבלים רבים ונמל תעופה קטן מכדי לתת מענה לכל האנשים הללו. זה לא משנה מדוע אתם מחפשים נתבג שירות VIP, העיקר הוא שכעת, מצאתם את האנשים המתאים להעניק לכם את השירות הזה. אצלנו תהנו מתהליך קצר באופן משמעותי, המותאם לצרכים שלכם באופן מלא, כאשר כל שעליכם לעשות הוא לסמוך על הדיילת מטעמנו שתעביר אתכם את דרך היסורים בקלות ובנוחות, עד שתתמקמו בטרקלין של חברת 'דן'. רוצים לשמוע עוד על השירות? אנחנו כאן כדי להסביר הכל.

        מה היתרונות שלנו במתן השירות

        1. ניסיון: החברה שלנו, עוד לפני שעסקה במתן נתבג שירות VIP, עסקה במתן שירותי אבטחה מתקדמים לאישים מפורסמים בארץ ובכל העולם. הניסיון שלנו הוא זה שאפשר לנו להכיר מקרוב את צורת העבודה עם לקוחות מנוסים, כאלו היודעים לדרוש שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות.
        2. צוות מצויין ואקסלוסיבי: בסוף, יותר מהכל, שירות מצויין זה הפרט המשמעותי ביותר. בתור לקוחות, אתם רוצים להיות בטוחים כי הכסף שלכם מאפשר לכם ליהנות משירות של צוות מקצועי ומיומן. לכן, אנחנו עושים מאמצים משמעותיים בשביל לבחור רק את הדיילות והדיילים המנוסים והמוכשרים ביותר.
        3. כי אנחנו יודעים איך להתאים את השירות לצרכים של הלקוח: בין אם אתם מגיעים בתור משפחה עם ילדים ובין אם אנחנו מדברים על צוות מקצועי של חברה מובילה במשק הישראלי, אנחנו כאן כדי לעבור על כל הפרטים הקטנים ועל מנת שנוכל לוודא כי שום דבר לא 'נופל בין הכיסאות'.

        אנחנו זמינים עבורכם מסביב לשעון

        גם אם אתם מקבלים התראה קצרה ואתם מחפשים נתבג שירות VIP מהרגע להרגע וגם אם מדובר על נסיעה אשר מועדה נקבע כבר לפני חודשים, אנחנו מקפידים להישאר זמינים עבורכם כל הזמן. חברת LR VIP SERVICES & CONCIERGE היא חברה מקצועית ומסודרת, אשר נוסדה על ידי שי בובליל, מי שלאורך שנים עסק באבטחת אישים בכירים ומי שיש לו היכרות מעמיקה עם סדרי האבטחה בנתבג. לכל שאלה, אנחנו ממתינים לכם עכשיו.

        קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
        הזמינו שירותי VIP ✈️
        הזמינו שירות נתב"ג VIP 👨‍✈️
        שלום!
        כאן LR שירותי אח"מ VIP נתב"ג ✈️👨‍✈️
        איך אפשר לעזור?